it's way to cold

Idag när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, satt och snackade med Alexandra länge =)
Så har jag tagit ut flisan och efter det så åkte jag, Edvard och Johan och grillade. Jätte länge sen var det så det var riktigt kul faktiskt.
Var borta i kanske 2 timmar skulle jag tro. Jag åkte ju då moppe ensam medan Johan och Edvard åkte i moppebilen, det var ju inte lite kallt. Men Johan är så snäll så han erbjöd sig att åka halva vägen dit och halva hem sen, men han var extra snäll och åkte hela vägen hem istället =)

Snart ska jag tillbaka till Edvard igen, om några min ska jag åka. Hoppas på att jag får sova där inatt, vill verkligen det! Men antagligen inte eftersom att vi inte får sova över hos varandra på vardagar, varför fattar inte jag heller men tråkigt är det att inte kunna göra det!!!

Får se hur det blir. ♥


Kommentarer
nicole

sv: haha japp allt bra ikväll ?



love

2009-09-30 @ 22:13:46
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
nicole

sv: ja eller hur! dom borde plocka in henne igen ju



love

2009-09-30 @ 22:14:32
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0