home for a while

Nu har jag precis landat framför datorn!
Vi var i säbylund och badade, det var varmt men inte skönt alls att vara sällskap, för det blåste som bara den! Nu har det lugnat sig lite och är faktsikt varmt ute, as skönt! =)
Efter dom hade doppat sig EN gång (haaha badkrukor) så åkte vi hem igen. Jag följde med Edvard hem och så var middagen precis klar, någon ungersk soppa som jag inte vet vad den heter men som är super god!
Jag saknar när jag var i Ungern förra sommaren, och maten. Men när jag ändå är inne på ätbara saker så måste jag bara säga att jag saknar BRÖDET!! MUMSFILIBABA!!  Varje morgon så var det någon som gick till affären vid 7 när den första vaknade och köpte 2 eller 3 nybakade brödlimpor, vitt bröd. Och så när vi kom upp så var dom fortfarande lite varma och kraspiga i kanterna. Så hade vi på kanske ost, gurka, tomat och nån grej på till! AS GOTT kan jag lova! =D   Saknar Ungern i stort annars också men!

Jaja tillbaka till nutiden. Ska käka en kiwi och sen gå ut med Flisan vid halv 8. Tänkte att jag kanske ska sova hos Edvard inatt eftersom jag ska vara hemma imorn kväll med lillebror för mamma ska på föräldrar möte. Får se vad som sker. Hörs kanske när jag kommer in igen!

Kommentarer
[lisa bjernhagen]

sv: haha ja xD vafan, ingen verkar ha hört den :p

2009-09-01 @ 19:55:28
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Jennie

Jahaa :D vilket härlig blogg hon hade !

2009-09-01 @ 20:01:18
URL: http://pjsl.blogg.se/
ιиєsιтα ♥

Fin blogg =)

2009-09-02 @ 10:43:30
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0