helt slut alltså!

Min dag har sett ut såhär:
Vaknade hos Edvard vid 9, vi låg kvar i sängen och bara mös ungefär till 11. Sen åt vi frukost och efter ett tag åkte jag hem. Satte igång med städningen på en gång eftersom att det är torsdag och då har vi städdagar här hemma!

Ungefär vid 2 så kom Nea hit till mig, vi satte igång att kolla upp massa nummer till butiker, ska ju fortsätta leta praktikplats i farsta istället. önska oss lycka till med det!
Jag och Nea var en sväng på torget för att hon skulle köpa coca cola, mm vad gott! Vi köpte också banana split och så satte vi oss och mumsade i oss det. Haha hon hann äta upp två stycken då jag var klar med min första!
När vi kom hem igen så tog vi ut Flisan i en halvtimma och när vi kom hem så var maten klar. Vi slängde i oss maten och bytte om fort och sen drog vi till tåget. Det är ju torsdag och det var ju dans idag! =D
Det var verkligen jätte jobbigt idag, har aldrig blivit så slut efter en dans träning..! Tränade på rygg och mage och rumpa.. Och så har vi gett järnet hela tiden. Som tur är så kom Sofias mamma och hämtade oss så jag slapp ta tåget ensam hem. Nea däremot sitter och väntar på sitt tåg som går halv 8, hon ska till sin pojkvän i Göteborg!

Nu är jag iaf hemma, har svarat på kommentarer, vad söta ni är!
Mamma tog med sig Mikaela och handlade så jag slapp, skönt det. Jag ska ta nånting litet att äta och sen lägga mig i ett varmt skönt bad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0