gott med mat!

Vi slutade ju tre idag, så efter det gick jag med Nea till maxi för hon skulle bli upphämtad av några kompisar, så skjutsade dom hem mig också, skönt att slippa gå för jag har ju SÅÅÅÅ långt hem, eller inte! =D
När jag kom hem slog jag på TV:n och kollade på Tyra Banks show, efter det top model. Och sen kvart i 5 var det dags att hämta upp tvätten. Idag var det bara tre timmar tvätt tid och vi har ju så jäkla mycket kläder så det är mycket som inte är torrt, så nu har vi hela lägenheten full med kläder som hänger på tork typ överallt!

Efter vi hade hämtat tvätten och det var klart och vikt så började magen skrika, verkligen skrika. Och min mage brukar aldrig kurra när jag är hungrig utan det känns som att den drar ihop sig bara. Men nu lät det jätte mycket så det var illa. Jag skrev till mamma att jag höll på att tyna bort så jag skulle börja med maten, men hon hade tagit fram spaghetti och köttfärssås, och köttfärs sås kan jag göra, men utan kryddor och så för jag vet inte hur man gör. Så syrran fick fixa maten medans jag diskade och sen sprang ner och bärde upp varor som mamma hade handlat. och NU har vi precis ätit, OJJ vad gott va =D

Kommentarer
Anonym

sugen på ett presentkort:D?

2009-09-09 @ 11:44:56
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0