god natt

Har varit med Edvard sen halv 7 nu, vi har faktiskt inte gjort nånting alls! Har legat i sängen och bara pratat pratat och pratat ännu mer. Rätt skönt det också ibland och bara prata om allt och ingenting..

Kom hem vid 10, kollade på Roast på Bernst, robert gustavsson som blir roastad idag haha. Just nu sitter jag bara och lyssnar men..

Ska gå och sova alldeles strax, kanske blir så att jag sover inne hos mammsen inatt, Emanuel är ju hos sin pappa. Att jag vill sova hos henne är för att jag drömde en så jäkla läskig mardröm inatt, det var så himla verkligt så det känns som jag har varit med om det, helt sjukt att drömma en sådan dröm! Orkar inte skriva vad som hände, det kommer ta för lång tid. Men jag har typ drömt samma drömm hela natten! Och så när jag vaknade av det och sen somnade om igen så var det som en fortsättning på drömmen. USCH säger jag bara. Jag som inte har drömt mardrömmar på evigheter.. Den här slog nog alla jag har haft. Och det som är så läskigt är att jag har drömt den här drömmen tidigare, om samma sak!

Hoppas jag inte drömmer om det igen inatt bara, då kommer jag inte våga sova något mer alltså!
Men sov så gott vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0