god kväll/natt

Förut så kom Edvard och Johan och plockade upp mig med bil så åkte jag med Edvard hem, vi kollade på Disney Channel och mös. Det var as länge sen jag kollade på Disney channel så det var kul faktiskt! Saknar de =)
Och vi som inte har det längre, det suger verkligen!

Men nyss när jag skulle hem vid 10 så kom jag på att jag inte hade någon cykel där så skulle bli tvungen att gå.. Och mamma är själv med Emanuel som sover så hon kunde ju inte möta mig. Men så kom Laura ut och jag lånade hennes moppe, så det var ju bra. Ska lämna tillbaka den imorgon bitti när jag åker till skolan så då slipper jag gå då också! TOPPEN!
Nu kollar jag på nånting på 4an tror jag, med b.la björn gustavsson, det är rätt kul. Men under pausen nu så ska jag göra mig iordning för att sova sen =)
Så god natt på er alla.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0