?

Jag fattar ingenting. När jag ska kolla översikt så står det ingenting. Här om dagen så såg jag kanske 5 nya händelser (eller vad man ska säga) Men nu ser jag ingenting vad som har hänt. Inte om jag har fått någon kommentar eller någonting.. Är det bara för mig det är konstigt?

Nu har jag precis duscat och skulle skynda mig ut med Flisan så jag skulle kunna gå och vara med Edvard sen. Men som vanligt så säger han att han inte skulle kunna träffa mig alls länge för han är med en nu. Och det gick inte att säga tidigare ne. Så jag ska ta en lugn promenad med Flisan nu och... Nej jag vet inte.

Ha det bra.

Kommentarer
niklas

Skönt att ha full fart ;)



Ja idag är det sista lugna dagen för mig :)

hela nästa vecka blir en hård träningsvecka så jag når mitt mål på 67 kg till nästa söndag..

Önska mig lycka till ;)

2009-09-06 @ 20:24:12
URL: http://niklasvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0