"anonym"

Har fått kommentar från någon anonym. Visst kommentera gärna men visa gära vem du är också.
Så här stog det:

Ett litet tips: Försök att undvika särskrivningar såsom "GARNIER reklam" eller "as kul", så kommer din blogg bli mycket bättre. En annan grej du kan tänka på är att det heter "Var det någon..." inte "Vad det någon..."

Jag säger så här. Det här är MIN blogg så jag skriver vad jag vill och hur jag vill. Vad gör det om jag stavar eller skriver fel ibland? Ingenting tycker inte jag.
Men om du stör dig på att jag skriver som jag gör i MIN blogg så behöver du inte läsa, det är liksom inte som att någon tvingar dig till det. =)
Så sluta säg till mig vad jag borde tänka på för att min blogg ska bli "mycket bättre." Det är AS JOBBIGT!
Jag skriver hur jag vill =)


Kommentarer
Idioti.

HAha, den instlälningen är bara korkad?



Varför skulle någon frivilligt stava fel?

Om man inte tål konstruktiv kritik, så kommer du aldrig kunna jobba som något annat än chef utan att mörda fanskapet till chef..



Svälj för helvte "stoltheten" och inse att du bara utvecklas av konstruktiv kritik.

2009-09-15 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0