27.09.09

Får väl ta att säga typ godmorgon! =)
Idag vaknade jag först 11 av att mamma ringde, då gick jag upp och käkade frukost och kollade på tv och satt vid datorn, så rätt var det var vaknar jag (igen) av att min mobil ligger och vibrerar, då hade jag somnat bara sådär i soffan, då var klockan kvart i 4 haha, hur sjukt som helst. Jag märkte inte ens att jag somnade. Men det blev direkt på med kläder och åka hem och ta ut Flisan, vi var ute i 40 min.
Och gud vad hon är jobbig nu, vet inte vad hon håller på med, hon drar jätte mycket!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska tillbaka till Mikaela sen iaf, ska ta Flisan med mig och ta henne ikväll och så ska hon sova med mig hos Mikaela. För imorgon börjar jag ju vid 2 och då ska jag ta henne på morgon och förmiddag, så slipper mamma det som har tvättstugan 10-14.

Snart är det One tree hill på tv såg jag förut. Kl 18.05 tror jag det började så det ska jag allt kolla på =D

Kommentarer
Anonym

klart vi ska följa varandra !! vi gör det nu dåå !! :D

2009-09-27 @ 19:18:13
URL: http://kuungar.blogg.se/
Malin

nu har jag börjat prenumerera på din blogg !! skulle varit skiit snällt om du oxå gjorde det !!!

2009-09-27 @ 19:24:21
URL: http://kuungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0