25.09.09

Hej på er.
Som ni säkert märkte så sov jag hos Edvard inatt!
Vi kollade på film och åt chips och så somnade vi till slut.

Imorse vid 7 så vaknade jag av att några pratade, då hade johan kommit in i rummet för att sen dricka kaffe med Edvard, jag blev lite chockad av att han bara satt där helt plötsligt så det enda jag fick ur mig va - "Vad fan gör du här!?!?"
Haha, men jag vaknade fort och det klarnade till lite i huvudet. Jag, dum som jag är, följde med dom ner (SJU PÅ MORGONEN) och så gick vi ut och tog en cigg, och sen drack dom kaffe och jag Oboy. Efter det gick jag upp och la mig igen och somnade om som en stock, men utan Edvard, för han och Johan jobbade ute tills jag vaknade vid 11 igen. Drömde en mardrömm till då, usch.

Vid 12 så tyckte jag att det var dax att gå upp och göra mig iordning för att gå ner och äta frukost, men frukost blev det inte utan jag åt mat, stuvade makaroner och köttbullar. Har velat äta det huur länge som helst så det var gott!
Nu är jag hemma och några arbetare eller vad man ska kalla dom har precis gått efter att ha satte upp nya spegel skåp i båda badrummen, jätte fina faktsikt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0