19.09.09

God morgon. Jag är hur trött som helst nu... suck!

Igår när jag var ute på kvällpromenad med Flisan så kom Edvard och Johan och gjorde mig sällskap, då vart det mycket roligare, för både mig och Flisan, för jag fick sällskap och hon två till att busa med!
Jag gick hem med Flisan efter ungerfär 50 min och sen kom Johan och hämtade mig när han hade lämnat av Edvard hemma.
Jag och Johan åkte runt lite, stannade vid maxi och sen hämtade vi upp Edvard igen, och så hämtade vi Johans flickvän Sanna också.
Så vi 4 åkte iväg till ett ställe och grillade, eller vi åt ingenting men vi hade eld för att värma oss. Satt där i över en timme och bara snackade om allt och ingenting, riktigt mysigt att bara sitta faktsikt.
Vid halv elva så åkte alla hem, jag följde med Edvard för jag skulle sova där.  Vi kollade på film "Den siste scouten" som var jätte bra. Sen gick vi och duschade och värmde oss och sen satte vi på en annan film att sova till. Och jag tror att både Edvard och jag somnade som stockar på en gång haha.
Det var min kväll igår!


Vad gjorde ni igår?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0