17.09.09

God morgon på er!
Imorse var jag såå nära på att hoppa ner i sängen igen efter att klockan hade ringt, men jag hindrade mig själv och satt på sängkanten och stirrade bara istället. Så kom jag på att jag kanske ska gå upp istället för att bara sitta där haha.

Och idag kom jag i tid till skolan också, så kom inte alls för sent =)
Har precis haft naturkunskap nu och läraren blev lite besviken för att ingen i klassen har läst någonting i boken efter lektionen.. Men han har inte sagt någonting om vad vi ska ha läst heller liksom så lite svårt att veta då, eftersom att alla andra lärare gör det så blir det att vi tar för givet att alla SKA göra det. Men nu har han i alla fall sagt läxor och vad vi ska läsa, precis som vi vill ha det. Så nu har vi läxa om två veckor för vi är lediga nästa torsdag och fredag. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0