16.09.09

Godmorgon. Som vanligt när Nea sover hos mis så försover vi oss, varje gång. Imorse också. Mamma kom in halv 8 och sa att vi hade försovit oss, men ingen panik tänkte jag, vi hinner!
Vi klädde på oss och fixade oss lite, idag orkade jag inte sminka mig så slängde på mig mjukis kläder istället. Men plattade håret lite gjorde jag ändå.

Lektionen hade börjat för 5 min sen när vi kom till skolan, matte. Men jag har gjort 3 sidor i matteboken nu, alltså allt vi skulle hinna klart med idag. Och jag fattade också, hur bra som helst så nu känner jag mig lite duktig och stolt faktiskt. Men det vi håller på med nu är vinklar och så, och det är jag rätt bra på, tur det.

Nu ska jag ner på ica och köpa en energi dricka tänkte jag, så om  en halv timma har vi praktisk marknadsföring.

Kommentarer
Linnéa

Jaha... då kan du ju unna dig en biljett till New moon-premiär i födelsedagspresent :))

2009-09-16 @ 10:43:03
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
simone

Energidrickan lät som en bra idé faktiskt :P

2009-09-16 @ 10:59:44
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0