13.09.09

Idag vaknade jag och edvard först vid 9, då sa hans pappa att han ska komma och hjälpa till att packa. Edvards pappa, farfar och farmor åker nämligen tillbaka till Ungern idag, vad dom har sagt. Men antagligen imorgon eller ikväll kanske. Hans farmor och farfar har ju varit här i snart ett år, men nu så ska dom få komma hem. Kommer bara kännas tomt att komma dit nu när ingen av dom är där..

Men jag är hemma nu iaf och ska nog hoppa in i duschen fort, känner mig as äcklig och har flott hår, yummi!
Sen ska jag med på emanuels sim-hopp träning, som han började på i måndags, kul va.
Kan ju följa med och kollaa iaf så jag har nånting att göra =)
Vi hörs sen.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0