09.09.09

Idag är det 090909 som ni vet! Och när klockan var 09.09 så hoppas jag att ni önskade er något =D
Jag gjorde det iaf men jag tänker inte säga vad för då kanske det inte går i uppfyllelse ju!

På tal om annat, imorse ringde klockan 6.00 och jag blev hur rädd som helst av den höga volymen jag måste ha för att vakna så jag verkligen flög upp ur sängen och stängde av alarmet och sedan mobilen också vilket inte var så himla bra för jag hade ställt den på klockan 6 så jag skulle hinna duscha och ta god tid på mig, så när jag hade stängt av telefonen så somnade jag såklart om och vaknade halv 7 istället, så jag gjorde mig iordning så fort jag kunde och klädde på mig, och slängde i mig en macka och cyklade fort fort till skolan=P
Jag tog först på mig mina nya klackskor och andra kläder men så kom jag på att jag ska cykla och det är lite jobbigt i höga skor, så jag slängde fort på mig jeanstights och en stor och mysig mjukiströja =)

Började med matte, och gissa vad? Jag klarade faktiskt av 2 tal som blev rätt! Jag och Backe jobbade tillsammans så det gick lite bra iaf, (Y)

NU börjar vi praktisk marknadsföring om 4 minuter, hej så länge =D

En gammal bild bara för att lägga in någon, känns så tomt utan bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0