02.09.09

Hej på er =)
Sorry att jag inte skrev mer igårkväll men åkte till Edvard och tänkte sova där men det funkade inte för en massa saker, så jag kom hem igen halv 11 och då var datorn avstängd.. Men gick och la mig vid 11 iaf och somnade typ på en gång. Imorse vaknade jag halv 7 men gick upp 7 haha. Och visst sa jag något (som vanligt) när jag vaknade vid 7 och hade försovit mig lite, "Men jag hade den ju där", alltså jag menade att jag var så nära att gå upp att typ att "gå upp" var en sak och jag hade den nästan haha, fattar ni? =P

Kom till skolan 8 precis när vi började och har nu haft två jätte långa och tråkiga lektioner. Men jobbat har jag allt gjort. Har även hunnit posta brevet om extra tillägg på studiebidraget, som jag tror att jag inte kommer få! =(

Jag och Nea har varit på Ica och köpt vitlöksbaguette för ett tag sen, så jävla gott och det har jag inte ätit på jättelänge, kanske bra det med tanke på hur onyttigt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0