the first day

Hejsan. Måste bara säga att den här veckan kommer det bli väldigt dålig uppdatering här eftersom jag inte är hemma på hela dagarna..

Började ju första dagen på praktiken idag, på Pacos, och det SUGER verkligen. Det enda jag har gjort är att skära upp tomater så det sved på händerna, diska, diska och åter igen diska!!!
Och juste, jag har torkat ALLA (det var hur många som helst) kylskåp, och så har jag diskat ännu mer. Tömt disken, satte in disken, hämtat disken och lämnat den..
Usch vad det har varit tråkigt, och det kommer att vara såhär i stort sett hela tiden, inget kul alls. Är inte ett dugg nöjd med platsen faktsikt, men det var ju den enda jag fick i sista sekund!
Och jag börjar ju klockan 10, men så går bussarna så tokigt så jag är i marieberg 9:20, så får vänta där i 40 min innan dom öppnar också.. Jag ser verkliiigen fram emot den här och nästa vecka, NOT!

På tal om annat nu.. Natten var väldigt skum, någon ringde mig halv 1 då jag hade somnat, och jag har samma alarm signal som ringsignal. Så jag var ju inställt på att det var alarmet som ringde halv 8 på morgonen. Så jag gjorde som vanligt, stängde av mobilen och somnade om. men så vaknar jag igen efter ett tag (ett långt tag då) och tänker "ÅH NEJ!!! JAG HAR FÖRSOVIT MIG!!!!"  Men då kollar jag på klockan och då var den 5 på morgonen. Jag blev helt förvirrad och vaknade igen halv 8. Jäte skumt och jag fattade inte riktigt  vad som hände haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0