snart läggdags känner jag.

Åkte tillbaka till Edvard runt 8.. hjälpte han fylla bensin i dunkar och så. och SJÄLVKLART ska jag vara så klantig att jag lyckas på bensin på mina nya gråa mjukisbyxor!! FAN.
Mamma sa att det typ dunstar bort så får väl hoppas på det.. jag som tänkte ha mina gråa byxor och gråa munktröjan imorgon.. Men får väl bli svart istället. Typiskt mig alltså. Jag har varit riktigt klantig idag.. På Marieberg när jag och mamma åt så råkade jag ha ner alla köttbullar på mackan.. och så höll jag på att välta hela bordet bara för jag rörde på mig.. Här hemma när vi åt så råkade jag få korven att hamna på bordet också och tappade ketchupen, min otursdag kanske?

Har iaf varit hos Mikaela och hämtat en annan Bring It On film, min favorit. Det här är Bring It On - All or nothing. Skådespelaren som är med i Heroes är med där, kommer inte på vad hon heter just nu.. Britney i filmen iaf så jag har fått för mig att hon heter det på riktigt.. men juste, Hayden nånting kanske?!

Ska låta mamma fixa mina byxor nu och sen lägga mig och kolla på filmen, och sen sova. Är dyng trött men måste bara se filmen =D

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0