nu

så ska jag gå med Flisan till Emanuels simhopp. Skulle ta henne efter maten senare men kan ta henne nu istället när jag ändå ska ut.

Inte gjort mycket alls i skolan idag med projektet, får ju aldrig någon hjälp. Och så till det att jag inte vågar/klarar av att redovisa, då sa en lärare igår att jag var lite av HANDIKAPPAD!??!?  Dum i huvet, urstäkta mig, men så säger man inte. Så jag har inte varit på så jättebra humör idag när hon har varit där..

Men hur som helst så tänker jag inte vara med på fredag och redovisa, dom får väl ge mig IG om det är så farligt, jag klarar verkligen inte av det, att stå framför en klass (nu är det två till och med) och prata. Man klarar ju inte allt, men tydligen så fattar inte lärarna det!

Nu är det bäst jag går så jag inte kommer försent, Hej så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0