lets go dancing!

Har suttit här i flera timmar nu. Hela veckan, varje timme. Känner att jag börjar få någon slags av panik av att bara sitta här... Men nu är projekt arbetet klart och det känns ju bra. Och imorgon ska alla redovisa sitt, förutom våran grupp haha. Backe är nämligen jätte sjuk med hög feber, krya på dig gumman!
Och vi kan inte göra det utan henne. Så våran mentor har kommit på en annan lösning, att vi ska redovisa för bara våran egen klass och inte den andra, på någon svenska lektion efter höst lovet. Och hon kom även på en lösning för mig som inte vågar stå och prata inför folk. Jag ska sköta Power Pointen, och bara sitta och klicka, bra va?! =D

Snart ska vi gå iväg till tåget i varje fall, som åker klockan 4, för idag idag är det ju dans!
Känner mig inte speciellt taggad men det kommer alltid när man väl är där. Idag ska jag dansa järnet eftersom att jag kommer missa två gånger när jag och Nea är i sthlm och praktiserar, damn!
Tänkte inte alls på det när jag sökte i sthlm... Vi kommer att missa mycket men så får det bli nu när vi äntligen har fått praktik plats. Vi får försöka ta igen det senare =)

Nu ska jag börja plocka ihop, kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0