im going home

Nu har jag ätit frukost, ordentligt, och vanilj sås, smaskens!
Nu ska jag packa klart det sista och sen gå med mormor till bussen och så ska vi ta oss in till stan. Först ska hon klippa sig och sen om vi får tid över innan min buss går vid 4 så tänkte vi äta lunch eller ta en fika.
Nu har jag iaf batteri på mobilen så jag kan lyssna på musik, tur det.

Men jag vet inte om jag vågaar åka hem alltså, för igår gjorde jag en quiz på facebook om vem som ville döda mig och resultatet blev: YOUR MUM - She may look innocent but deep inside she wants to kill you!
Someting like that..
Men lite läskigt om jag typ kommer hem och så möter hon mig i dörren med en kniv och säger med läskig röst; HEEEEEEJ CARRO! Jag lovar, jag skulle skita ner mig på 2 sekunder.

Men nu ska vi tänka positivt, mamma älskar mig och är en ängel, ha ha..
Vi hörs när jag kommer hem istället, innan mina fantasier tar övertaget här, får lite konstiga tankar när jag är trött!
Kram på er!♥

Kommentarer
mmautildah

ttack så mkt :)



vad gör du?

2009-10-16 @ 15:19:51
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Annie

Sv: hhaha, min helg började nyss, men den blir nog perfekt. bara mysa hela helgen. Sen är det ju idol ikväll!

2009-10-16 @ 16:31:57
URL: http://febervals.blogg.se/
Jinet - Cheerleading in my ♥

Fin blogg du har ! :)



Hur mår du då ?

Kram <3

2009-10-17 @ 01:26:43
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0