igår:

Hann inte skriva igår efter sista inlägget faktiskt. Men vid 4 så åkte jag och Nea till dansen som vanligt, och den här gången tränade vi armarna, usch vad jobbigt det var. Fick kram i både fingrar och armar! Och så tränade vi magen =)
Fortsatte på dansen också, oj vad kul det är!! Men jag sa aldrig att det inte är svårt, för det är det. Men man lär sig väl om man övar och så!

Åkte hem med Laura efter dansen, följde med henne hem för jag skulle träffa Edvard och hämta moppen. Åkte hem runt 7 och då var maten precis klar, tur det för jag var vrålhungrig. Efter maten så duschcade jag och sen kollade jag på Idol.   Vilka var det som gick vidare??

Åkte tillbaka till Edvard när Idol var slut, kl.9 och så sov jag där, igen! Helt underbart =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0