igår:

Sorry för igår men hann inte uppdatera någonting innan jag drog iväg, blev lite stressigt.
Jag fick tag på Vickie då och hon var med Amanda, så dom kom och mötte mig så gick vi hem till Amanda och spelade spel, barn genier. Jag kom tvåa iaf. Men vissa frågor var jätte svåra så man kan ju undra hur en 8 åring skulle klara det om barnet verkligen inte är ett GENI då!?
Efter det spelade vi kort, neger och president, jag vann ALLA gånger och vickie blev oftast neger alla gånger, amandra blev det någon gång! Sen la vi av och bara satt och snacka istället, åt chips med dipp och cola!

Hade en riktigt trevlig kväll iaf, som alltid när jag är med dom. =)
Vid 12 när det var dags att gå så åkte jag och Vickie först hem till mig med cykel, hon skjutsade och såklart kom det typ tre poliser.. Men jag hämtade saker för att sova hos Vickie och så tog jag min cykel så åkte vi hem till Vickie. Vi kollade på en film innan vi skulle sova också, POJKEN I RANDIG PYJAMAS, den var riktigt bra men jävligt hemsk också! Det handlar om en pojke vars pappa är SS-soldat (en sån som jobbar för Hitler), och pojken tror hans pappa är en bra soldat, inte en sån som gasade ihjäl judar... Pojken blir vän med en jude som sitter inne på koncentrations lägret, så dom pratar genom stängslet. Inte visste pojken att det var ett sånt läger heller.. Nu säger jag inte mer ifall någon vill se den, men jag garanterar er om att den är hemsk, MEN ändå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0