hej

Inatt sov jag hos Edvard. Han somnade på en gång så jag låg och kollade på film och slocknade vid elva när den var slut. Imorse gick vi upp halv 8 haha. Och jag började 8, tur att han bor så himla nära =)
Klädde på mig och gjorde mig iordning fort och så skjutsade han mig till skolan, ja jag är lat!

Idag har vi inte gjort nånting... Vet inte vad vi ska göra heller så... Bara att vänta tills vi får hjälp med nånting tror jag.

Idag efter skolan så ska jag hem och så vid 5, tror jag så ska jag följa med och kolla på Emanuels simhopp och se hur duktig han är!  Han kommer hem efter varje träning, glad och stolt över vad han har klarat av, så jag måste ju kolla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0