finally

Inatt sov jag hos Edvard, vi tänkte kolla på filmen Wallander men den var hur tråkig som helst och jag somnade istället. Han skjutsade hem mig vid hav 12 idag, så åt jag frukost och kollade på Spy Kids!

Då kom mamma och sa att dom ska in till marieberg och då kunde jag lika gärna följa med istället för att sitta hemma och ha tråkigt ensam. Hittade tre par trosor på H&M, för endast 20kr styck. Och äntligen så hittade jag en bh i rätt storlek! Letade igenom alla på H&M men ingen fanns i min strlk, men på Lindex hittade jag allt. =)
Snart kommer ju den jag har beställt från H&M också, så då har jag två jag kan ha. En början iaf.

Nu ska jag städa lite här innan mammas kompis med hennes barn kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0