beställt

Juste, det höll jag på att glömma!
Beställde ju kläder från H&M och ELLOS för ett tag sen. Idag kom lite saker, inte mycket att hurra för men..
Två bh:ar, 5 par trosor, och en typ av cardigan. Men den var tyvärr alldeles för stor, även om det var storlek Small.. Det skulle lika gärna kunna vara ett natt linne, så stor var den. Det ska vara som en tunika och gå en bit nedanför rumpan, men den här gick till knäna på mig, inte snyggt. Och så var den helt slapp! Så ska skicka tillbaka och kolla om det kanske finns en XXS?  Tror ni det finns?  För jag har en känsla av att XS också kommer vara lite för stort.. Eller så är det jag som är för liten, typiskt!

Men bh:ar och trosor behövde jag också så det var bra! Resten skulle komma någon gång i mitten på NOVEMBER! Känns som att de är hur länge som helst kvar ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0