29.10.09

God morgon. Det var länge sen jag vaknade men ändå.
Gick upp vid 9 och halv 10 var jag ute med Flisan i lite mer än en timma. Skönt att vara ute faktsikt men jag blev väldigt hungrig för jag åt inte frukost innan. Så när vi kom in så vräkte både hon och jag i oss mat!

Åh, hon var så himla söt inatt. Precis när jag hade stängt av filmen och lagt ner datorn på golvet så reste hon sig och bara stog och kollade (alltså så väntade hon på att jag skulle säga "komdå")
Så det sa jag och med ett skutt så var hon uppe i sängen. Hon lägger sig längst in och på två kuddar och bara borrar ner huvudet, hon är så sööt haha. Som att sova med en stor nallebjörn haha.

Nu ser jag på sjunge himelen =)

Kommentarer
jennytuvesson

jag har första och andra säsongen. ja de är sjukt dyrt :O typ 400kr för en box lixom. Hoppas dom rear ut dom snart ;D

2009-10-29 @ 15:31:43
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0