27.10.09

Hej på er. Eller god kväll!
Det gick inte att skriva igår när jag ville eftersom att inloggningen var avstängd mellan 00.00 - 04.00.

Men idag gick jag upp vid 2 iallafall. Åt frukost i lugn och ro framför tvn. Sen kom mamma med idéen att vi skulle åka in till marieberg och köpa lite. Bland annat en present.
Så vi åkte in dit och köpte nässpray till mig, är så jäkla täppt i näsan så det är inte sant! Och så köpte jag ett svart nagellack åt mig själv. Har sett många som har det och det är så snyggt och jag har velat haft de länge men som jag säkert har nämt, jag är pank!

Nu ska jag cykla till Edvard och förhoppningsvis sova där inatt, mys!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0