26.10.09

God morgon!
Inatt sov jag hos Edvard, vi kollade på KING KONG och åt lite lösgodis. Eller ganska mycket eftersom att både han och jag började må illa efter ett tag.
Imorse gick jag upp kvart över 8 då alarmet ringde, jag var helt hjärndöd så sen vaknade jag klockan kvart i 9 av att jag hade somnat om och mamma ringde haha. Jag skulle komma hem så Emanuel slapp vara själv när mamma var ute med Flisan.
Har legat i soffan sen jag kom hem, och ring praktik platsen och sagt att jag är sjuk så att jag inte kan komma den här veckan heller.. Tråkig va?! ;)

Nu ska det kollas tv!:
11 - one tree hill, kanal 5
11.50 - Sjunde himlen, kanal 5
13.35 - Gossip Girl, kanal 5
15.05 - Ghost Whisperer, kanal 4
16.05 - Gossip Girl, kanal 5
17.30 - Las Vegas, kanal 5

Ja det är mycket på kanal 5, as bra om man inte orkar göra något annat än att kolla på tv =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0