24.10.09

Hejsan på er =)
Sov hos Edvard inatt, vi kollade på film (som vanligt). Men den här gången en bra film iaf. Den heter August Rush. Det handlar om en pojke som blev bort adopterad när han var bebis av sin morfar. Mamman visste inte om det, hon trodde han dog när hon blev påkörd. Pojken är iaf speciell, han hör musik överallt och sen när han rymmer från pojkhemmet så börjar han spela massa noter, och han spelar hur bra som helst utan att han ens har plingat på en gitarr någon gång. Och till slut hittar han sin mamma och pappa, den är jätte bra!

Idag gick jag upp vid 1 kanske, Edvard kom och väckte mig då. Så gick vi och åt frukost och så skulle han hålla på och irritera mig, så när jag skulle ställa in smöret i kylen så kommer han och håller på så då skulle jag typ putta bort honom med smörpaketer, och såklart är det smör på locket så han får värsta smör klicken på näsan haha. Och han skulle såklart ge tillbaka så jag fick smör i håret!
Jag kom nyss hem så ska hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0