17.10.09

Hejsan hoppsan.
Jag kom fram till örebro igår vid 7. Edvard kom och hämtade mig med moppe bilen =)
På vägen hem så körde vi vilse eftersom vi gick efter gps:en, som tänkte leda oss ut på motorvägen haha. Så vi kom till något ställe som vi trodde skulle leda oss till den rätta vägen.. Så åkte vi ett bra tag när vi märkte efter ett tag att vi redan har åkt där. Då hade vi kört runt i en cirkel 3 gånger typ...

Men till slut så kom vi på rätta vägen. Åkte hem och lämnade väskan och sen åkte jag med hem till Edvard och sov där!
Idag gick vi upp vid (nångång). Vi gick ut och han skulle byta däck på bilar. Jag tänkte ligga kvar och sova men ville inte ligga och sova själv så jag följde med ut i kylan och kollade på, dum som jag är. Det var jätte kallt.
Så efter det skjutsade han hem mig och här sitter jag nu, ska städa mitt rum lite tänkte jag.
När jag orkar resa mig från mysiga soffan såklart. Sitter inlindad i en varm filt och har mjukiskläder, kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0