11.10.10

God morgon. Nu har jag precis ätit frukost, rostad macka med nutella, mums!

Igår kväll gick hur bra som helst. Det endra vi gjorde tillsammans förutom att kolla på film var att spela UNO. Johanna vann, jag kom tvåa, och ingen av killarna gick ut. Det gick verkligen inte så vi la ner efter ett bra tag.

Vid halv 12 så skulle jag lägga pojkarna eftersom att mamma och Nann skulle komma hem senare än beräknat, Emanuel sa som vanligt att han inte var trött och inte kommer kunna sova, men också som vanligt så somnade han på ungefär 3 minuter efter jag hade läst en bok för han. Jonathan där emot ville inte ens höra saga, utan han somnade som en stock så fort han la sig i sängen. Så jag trodde Mamma och Nann skulle komma runt halv 1 kanske men så blev det inte, så då sa jag till Johanna att hon också skulle lägga sig och sova. Hon somnade fort hon med!

Och så var det bara jag och Edvard kvar, vi satt och kollade på TV tills vi insåg att det inte fanns något bra att se, då valde vi en film; Minority report med Tom cruise, och la oss i sängen och kollade, jag såg inte mycket alls eftersom jag somnade jag också haha.

Imorse vaknar jag av att Edvards mobil ringer, då var klockan halv 8 tror jag. Och då var det hans pappa som sa att han skulle hem då. Liksom HALLÅÅ???? HALV ÅTTA  på en söndag morgon, nice..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0