08.10.10

God morgon allihoppa =)

Skulle åka till edvard igår kväll men kände att jag inte orkade, utan jag ville lägga mig i ett varmt skönt bad istället. Jag tror jag badade för länge, i varmt vatten. För när jag gick upp var jag lite snurrig i huvuvet och kände mig skakis, det var läskigt!

Gick i varje fall och la mig vid 11 igår, somnade som en stock på en gång, och imorse väckte mamma mig vid halv 7, jag somnade om 2 gånger kanske innan jag tvingade mig själv att gå upp, men det var så skönt att ligga under det varma täcket.. Gjorde mig iordning och så och sen kom Edvard och hämtade mig och skjutsade mig till skolan, skönt att slippa gå i det kalla vädret! 
Idag har jag min nya kofta på mig, bild på outfit kommer nog senare idag, när jag har kommit hem!

Nu sitter jag och spelar Café World på facebook. Har hittat det nu, det är faktsikt roligare än farmville ! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0