06.10.10

Godmorgon!
Vaknade vid kvart i 7 av att mamma SLITER upp dörren som vanligt så att jag flyger upp ur sängen!
Fast egentligen så öppnar hon försiktigt och bara säger carro i vanlig ton, enligt henne. Men enligt mig så sliter hon upp dörren och skriker CAARRRROOOO!!!! Hör man bättre när man sover eller?

Men kom precis till skolan iaf, mötte upp Edvard först för han ville ha en snus, jäkel som ruinerar mig!
Nu sitter jag i grupprummet och är hur trött som helst. Ska fortsätta med projektet idag, tungt.
Nej men jag har ingen lust att jobba... än.

Jag kunde förresten ha mina gråa byxor idag, för mamma fixade bort fläcken igår och imorse var dom bara lite blöta så då åkte hårfönen fram i högsta hugg, så torkade jag byxorna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0