05.10.10

Hej på er.
Idag gick jag upp vid halv 9. Gick och duschade och sen gjorde mig iordning för att åka in med mamma till marieberg och örebro. Vi åkte först till lager 157, som ligger i aspholmen och där handlade jag 2 tjocktröjor, 2 mjukisbyxor och ett par tights. Hur billigt och bra som helst är det där!!
Efter det åkte vi till stadium outlet som också ligger i aspholmen, det var lite svårt att hitta så vi åkte runt ett bra tag. Där skulle jag kolla efter en billig jacka, och så hittade jag en as snygg, men som visade sig vara dyr när jag väl kollade priset. Så tyvärr fick jag forstätta leta. Fanns inga speciellt billiga jackor där men JÄTTE snygga reebook skor för bara 250kr, som annars kostar 900kr. Dom ska jag köpa när jag får lite pengar, helt klart!

Vi åkte efter det in till marieberg, var inne på hur många butiker som helst men inga snygga jackor fanns, men så går vi in på veromoda, där hittade jag först en stickad kofta, jättesnygg, och så en fin jacka också. Inte för tjock och inte för tunn, så det blir min nya höstjacka, jag älskar den. Hur mysig som helst! Köpte koftan också, för 250kr tror jag den kostade. Köpte även lite trosor på Lindex =)

Det är vad jag har köpt idag men det blir mer, ska beställa från H&M på internet istället. Bilder kommer sen på det jag har köpt idag. Jag är jättenöjd för allting, tusen tack mamma, jag älskar dig! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0