04.10.10

Förlåt för dålig update igår hörni. Inte ett enda inlägg på hela dagen, men jag kände bara inte för det och hade inget speciellt att skriva om.
Jag har iaf sovit hos Edvard hela helgen, hur underbart och mysigt som helst, men nu ska vi inte sova över ofta på vardagar, hans pappa tyckte att det blev lite mycket nu haha.

Fredag: Var med Edvard och Johan i hällarbrottet, grillade lite och hade det kul. Jag fick åka moppebilen hem, KUL! Jag och Edvard kom hem till Edvard runt halv 11 då kollade vi på film och sen sov vi. 

Lördag: Var med Edvard på dagen. Sen var jag bara hemma och så !  På kvällen vid 8 så skjutsade Edvard mig till Vickie, var hos henne till 10 ungefär och vi kollade på film, bring it on. Men filmen var bara 47 min så det tyckte vi var lite konstigt.. Så sa Mikaela att det var två delar, men så var båda delarna likadana så hon hade råkat bränna ut samma del två gånger. Så vi bestämde oss för att se andra delen någon annan gång, kanske ikväll =)  Edvard hämtade mig vid 11 och så sov jag hos honom inatt igen. Kollade på två filmer jag lånade från Vickie, Twilight och 100 feet, dom är bra, båda två. Men 100 feet är lite läskig haha. Men det roliga var att det var Edvard som kröp närmare mig när han blev rädd, inte tvärtom haha!

Vaknade vid 12 idag, så jag fattar inte hur jag kan vara så trött nu!?
Åt frukost och så har jag bara legat i sängen och slappat mig medans Edvard har städat. Men nu är jag hemma. Ska göra chokladbollar sen och kaffe, så ska Edvard och Putte komma hit, kul kul!

Vad har ni gjort i helgen då? =)

Kommentarer
N O E S C A P E

Åh i helgen har jag inte gjort så mkt. Mest fixat inför en massa plugg jag har! haha ;D



sv: haha, ja den har verkligen varit super! ;)



Ska vi följa varann på bloglovin btw? ;)

KRAMAR PÅ DIG SÖTASTE! :)

2009-10-04 @ 15:18:14
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0