02.10.10

Godmorgon foaks´!

Vaknade klockan 7 idag, skönt att jag kunde sova ordentligt. Vi gick upp och klädde på oss och så fixade jag mig lite. Så åt vi frukost och nu sitter jag här i skolan haha =D
Känns lite skumt att vara här själv på morgonen innan alla andra. Jag brukar vara den som kommer bland dom sista haha. Men det blev tidigt nu eftersom att Edvard skulle åka iväg och hämta någon innan han skulle till skolan så han fick åka tidigare, och då kunde jag ju lika gärna gå till skolan.

Idag ska vi fortsätta med projektet, det känns som att vi börjar komma någon vart nu. Har budgeten kvar att räka ut och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Våran mentor, Anette är ju inte här idag heller, men tur att Bengan är här iaf, för han skulle hjälpa oss med budget och sånt.

Nu är Nea och Jennifer här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0