vandrar i nattmössan

Nu är programmet slut. HAHA såg ni 46-åringen som hade blåa (för tajta) tights på sig, höll på att garva ihjäl mig!
Men det var kul att se på, många duktiga också. Jag tycker om han i dreads mest än så länge, vilken är eran favorit hittils??


Nu är det bara vänta tills nästa onsdag för att se fortsättningen. Mycket på tv just nu:
Måndagar - Ullared ibland, CSI, raw comedy club
Tisdagar - navy cis, ncis la, hells kitchen(ser jag ibland bara)
onsdagar - so you think you can dance
Fredagar - Idol

Bra att det oftast finns något på tv när man har tråkigt iaf!

Förut när jag hämtade cykeln hos Edvard så trodde jag inte att han skulle vara hemma, så jag tänkte åka direkt, men han var hemma. Och vi pratade en del, om det igår jag skrev om. Satt kvar längre än tänkt och bara pratade men sen var det dags att åka hem.
Och nu ska jag sova för jag vandrar som en sovande zombie snart.
Sov gott, puss♥

Kommentarer
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Jo det är kanon med mig, Händer det något roligt hos dig ?

2009-11-25 @ 23:13:43
URL: http://jessicalillsmeds.se
Jocke

ahha han var störtskön asssä!

2009-11-26 @ 02:33:18
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0