tillbaks i skolan

"Läkarbesöket" gick bra. Fick tabletter jag ska äta varje morgon och kväll, anade att jag skulle få det, men ändå!
jag missade maten i skolan också, för vi åkte förbi Lager 157, och jag köpte en skjorta och svarta blanka leggings med drag kedja ned till på benet, och ett linne. Men jag får inte dom kläderna förrän jag fyller år, för dom ska jag få av Emanuel haha. Så får vänta, och vänta.
Men ett tips till er som älsar att handla kläder är att handla där, hur billigt som helst. Liksom, tights för 80kr, och ett linne för 30. Och ex... ett par mjukis byxor eller en munktröja för 120kr bara, love it!!

Nu ska jag äta klart och sen plugga plugga plugga!

(Min dator har någon hämtat nu också, så jag lånar backes)


Kommentarer
jenny

sv, härligt:)

2009-11-10 @ 13:05:14
URL: http://browniiepower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0