super size meal!

Är det någon som har sett den filmen?
JAG HAR!! Typ hundra gånger känns det som, och nyss så såg vi den igen! SUCK.
Den är så himla tråkig så det är inte sant. men jag satt och ritade hela lektionen så hängde inte med. Men det gör inget eftersom att jag har sett den. Vi har sett den minst tre gånger här i bara gymnasiet.. Att dom måste visa den en gång till då. och jag är säker på att vi kommer få se den nån mer gång innan vi går ut.

Nu har vi lunch rast, sitter och spelar och lyssnar på en as bra låt haha. Den skulle va grymt mycket bra om man har riktigt bra bas högtalare.. Kan inte säga vad det är för låt, den är lite... känslig för vissa kanske.

Kommentarer
jennytuvesson

min dag har varit super bra:)

2009-11-12 @ 18:19:02
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0