Spärrad dator (Y)

jaha nu är min dator spärrad igen, great!!
Så första lektionen kunde jag inte jobba med det vi skulle göra, för allt arbete är ju på datorn.. Men fick jobba i boken i stället och skriva för hand, det går ju det också.
Dåligt att dom spärrar den också, bara för att jag hade musik och filmer på datorn, det är ju inte så att jag har laddat ner dom på den datorn precis, så det är dåligt, usch på dom!!
Men får lämna in den så får dom "spola" rent den och så försvinner allt. Men det ska jag komma ihåg nu, för sist den blev spärrad var det för samma orsak hehe.

Nu sitter jag i biblioteket iaf, lånade en dator här istället. Lite segt men det är alltid nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0