skönt med sovmorgon!

Idag hade jag sovmorgon. Sov till ungefär kvart över 10 tills mamma väckte mig. Gick ungefär 11 och tänkte möta upp Nea vid tåget också, men hon var inte där skumt nog.
Så när jag kom till skolan ringde jag henne och då hade hon missat första tåget och kommer vid halv 1, så här sitter jag och väntar. Kamilla är ivf i skolan så jag är inte helt själv, förutom att hon inte är här just nu så tekniskt sett är jag själv, kul va?! NEEJ

Har Älskling i sällskap via sms ändå, lite kul:)

Sitter och pluggar matte också, eftersom att vi missar mattelektionen både imorgon och på onsdag.
Imorgon ska vi till Ullared(!) och på onsdag är vi typ lediga eftersom vi kommer hem så sent på tisdagen.
Vad ska alla göra idag? :)


Kommentarer
Sanna

Vad roligt att åka till Ullared. Ni ska till Gekås och handla eller? Dit vill jag och handla julklappar, men det blir nog inte så i år tyvärr.



Jo, matematik är inte det roligaste men ibland måste det göras om man ska få betyg i ämnet..



Föresten var med och tävla i mina tävlingar som pågår just nu :)

2009-11-30 @ 11:59:17
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0