ingenting att skriva..

Hejsaan.
Vet att jag inte har skrivit på hur länge som helst nu, lite tråkigt faktsikt. Men ändå så har jag inte haft nånting att skriva om, så det blir bara tråkigt för er att läsa samma sak om och om igen, typ vad jag har gjort under dagen, vilket mest är skolan och att vara med Edvard.

Så jag har helt enkelt tagit en "paus" härifrån, hoppas det inte gör något haha.
Är väl tillbaka om ett tag eller nu, får se om jag får någon som helst lust att skriva!?

I helgen har mormor, morfar och Alexandra varit på besök, jätte roligt var det för har saknat allihoppa! Dom kom för att fira mig och Emanuel. Emanuel har ju fyllt år redan men jag fyller år nu på söndag.
Av mormor fick jag en locktång som jag ska byta för det var fel, jag ville ha den där Babyliss Icurl, men hon har fått tag i någon annan. Och så är hon så påhittig så jag och Emanuel fick ett varsit halsband som hon har gjort med pengar och godis på! Av gammel mormor fick jag 100 kr i ett brev som vanligt och av Alexandra fick jag 100kr att handla för på Ullared. Dit ska vi med klassen den 1 december, ska bli kul för jag har aldrig varit där.

Mycket mer har inte hänt så vi hörs :)

Kommentarer
sanna

Bra sida: http://www.fairity.se/pwn.php?ID=10

2009-11-17 @ 14:07:59
Anonym

Men Carro... Du var ju här med vickie i lördags :( glömt det ? :O

2009-11-17 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0