i skolan

Nu har vi varit i någon nyöppnad butik, bra saker fanns det. Mer än hälften av allting kostar 10kr, och allt annat är jätte billigt också. Dit ska jag gå och köpa saker till när jag flyttar hemifrån, om det finns kvar där vill säga. Det har varit 4 butiker innan sen vi flyttade till kumla, men alla har lagts ner, gått i konkurs, så jag förstår inte hur dom vågar öppna en ny igen faktiskt!
Köpte en jätte söt present till Edvard som han ska få när han fyller år, det är över en månad kvar men ändå, lika bra att köpa när det finns. Vad det är får ni se mycket senare haha.

Nu sitter jag i skolan och ska plugga lite tänkte jag, Nea kommer klockan 1 ungefär =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0