grattis mig, 17 år!

Idag fyller jag 17 år, =D
hihi, så säg GRATTIS!!

Börjar med att berätta om igår, som var en av de bästa presenterna:
Edvard kom och hämtade mig vid klockan 6. Han sa att vi skulle nånstans utanför örebro och att vi skulle åka bil i typ en och en halv timma, så vi skulle stanna på lild och handla chips och dricka att äta på vägen. Efter ett bra tag när vi var halvvägs till stan så råkade han försäga sig om vad det var för överraskning haha. Jag höll på att garva ihjäl mig, men mest för att jag blev SÅ GLAD! Vi skulle åka in och se TWILIGHT - new moon! Jag är superglad fortfarande för jag trodde verkligen inte att jag skulle få de av honom! Så det var verkligen HUR kul som helst, att gå och se den med honom också! Den var verkligen jätte bra kan jag lova, iaf vad jag tycker. Jag måste se den igen när den kommer ut på film!! Tack så jätte mycket älskling!


Efter det åkte vi hem och han sov hos mig, till idag då jag FYLLER ÅR! (haha).
Mamma och Emanuel kom in halv 10 och sjöng för mig (och edvard) och så fick jag paket:


En jätte fin väska , en plånbok, och armband, allt från Lindex.


Svarta tavelramar, precis som jag önskade mig =D



Jättefina blommor från familjen Velencei (Edvards familj)

Idag så har hela Edvards familj varit här och firat mig och vi har ätit tårtor, två stycken gjorde jag. En daimtårta med marängbottnar, jätte gott. Och en "vanlig" tårta.
Har fått massor med grattis sms och samtal också, så jag har haft en toppen födelsedag!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0