and the winner is...




Nämen det var såhär, jag var påväg till hårbutiken och tänkte köpa men så stängde dom precis när vi kom dit, så det sket sig. Alltså var det meningen att jag skulle köpa stövlarna, och så blev det!  Var först inne på Scorett och kollade, hittade ett par jättesnygga för exakt 500, men fanns inte min storlek (himla tur det annars hade jag köpt dom), så vi gick vidare till din sko.
Och där hittade jag mina nya älsklingar, blev kär på en gång! 
SÅ HIMLA SNYGGA. Och nu vet ni, lårhöga stövlar blev det, kanske ska färga håret ändå nån gång, men som Vickie sa. CARRO ska ha blondt hår, annars är det inte jag haha.

Såhär snygga är dom! (dom går lite över knät)


Köpta på DIN SKO, 599kr
Köpte även sulor som gör att det är mycket mjukare att gå i högklackat, 29kr

(fick ju lägga till en extra hundring för att kunna köpa dom, men det var det LÄTT värt!)  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0