07.11.09

Hej och ett stort förlåt för den dåliga uppdateringen!
Har itne haft någon tid att blogga alls jag.

Lite snabbt vad jag har gjort nudå!
Torsdag: Skolan, sen dans och efter dansen var jag med vickie och sedan sov jag hos henne! =)
Kollade på hanna montana the movie, och the proposal, jätte bra båda två!

Fredag: Va i skolan, sen gick jag hem till Edvard för att Therese fyllde 32 år, så vi var där hela kvällen och grattade henne. Sen åkte jag och Edvard hem hit och tog ut Flisan, sen såg vi på film. Han sov här också, jätte mysigt! =)

Idag vaknade vi vid 12 för mamma väckte oss. Vi åt frukost i lugn och ro och sen åkte Edvard hem. Jag har suttit och spela Wii jätte länge nu, men det är ju för kul!!

Senare vet jag inte vad jag ska göra, får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0