03.11.09

Godmorgon.
Imorse vaknade jag 5 minuter innan alarmet ringde, alltså kvart över 6. Tror jag vaknade av den konstiga drömmen jag hade, att jag var barnvakt till en jäkla massa ungar och sen kom alla föräldrar och frågade hur det gick och då hade jag ingen aning om att jag hade varit barnvakt så jag förstog ingenting, och då vaknade jag!

Kom iaf upp ur sängen direkt, gjorde mig iordning och åt frukost. Var klar precis klockan 7, då cyklade jag iväg till Edvard och fikade med honom. Han frågade mig igår om jag ville komma över innan skolan så varför inte tänkte jag. Han dracka kaffe och jag åt muffins, mums. Sen gick vi till skolan tillsammans, han ska vara här i skolan idag =)
Så tråkigt att han bara är här på tisdagar, men så är det när han går fordon, dom är ute i kvarntorp på trafikcenter annars.

Har precis gjort en rapport om praktiken, inte så mycket att skriva om eftersom att jag bara var där i tre dagar.
Snart ska jag ner på ica och köpa energi dricka till en föreläsning om tinitus vi ska lyssna på 10-11. Himla tråkigt, jag kommer nog somna...

Kommentarer
erika

tjaau! allt bra med dig då?:)

2009-11-03 @ 12:25:38
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/
erika

tjaau! allt bra med dig då?:)

2009-11-03 @ 12:25:42
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/
Emma Johansson

Frågestund i min blogg , ställ gärna frågor :)

2009-11-03 @ 22:25:27
URL: http://evlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0