vitlöks baguette, min frukost!

ouff, imorse ringde min klocka halv 7 somo vanligt, ändå fick mamma komma in och väcka mig och då var klockan kvart i 8, så jag slängde på mig kläder och sprang till bussen, men såklart så missade jag den, så jag knallade upp till nästa buss och väntade en halvtimme, hungrig som ett djur!

Kom till skolan och mötte nea, vi gick ner och köpte vitlöksbaguette och en energidricka, god frukost va, ja faktiskt men inte den bästa om man ska klara av hela dagen..
Vi har haft småföretagande och nu har vi håltimme till halv 11 då idrotten börjar, och jag hann inte ta med kläder imorse + att vi ska vara ute idag!

Haha, förresten, när jag och nea satt i grupprummet lite tidigare så var det en hel klunga som gick förbi och glodde på oss, hur skumt som helst.
Mötte dom även nere i caféterian nyss, det är Holländare som är här på studiebesök eller något.. Kul.

♦♦♦

Kommentarer
MizthaNguyen (v.

svar: awu kan förstå det! :) varsåågod :D

2009-05-25 @ 13:42:51
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0