usch vad otäckt

Igår skulle jag sova hos mikaela, hann vara där i ungefär nån timma och sen ringde Alexandra och ville ha skjuts in till örebro, så jag följde med Mikaela och skjutsade in henne, då när vi står parkerade och släpper av henne så kommer en ambulans i full fart med blåljusen på, och sen när vi var på väg hem så kommer en polisbil med blå ljusen på bakom oss i full fart, vi forstatte åka en stund och sen ser jag att det blinkar massa ljus långt fram, då var det en olycka som hade hänt, en personbil som hade voltat på motorvägen, avfarten till ekeby/kumla tror jag det var, det var 5 polis bilar som stoppade trafiken och ambulans och brandbil var där.
Fick rysningar i hela kroppen! usch.

Hittade en artikel på
NA.SE där det går att läsa lite mer om det.
http://na.se/nyheter/kumla/1.463652

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0